Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta antystresowa

W zasadnych sytuacjach można stosować  dietę antystresową, której założenia realizuje się przez dwa dni, więc nadaje się najlepiej na weekendy, kiedy dodatkowo możemy odpocząć. Wszystkie posiłki, jakie wtedy spożywamy, muszą mieć odpowiedni skład, ważna jest zawartość magnezu i witaminy B6. Te składniki znaleźć można w różnych ziołach, dobre są chociażby bazylia i melisa. Zapewnią nam one spokój układu nerwowego, przy czym trzeba pomagać sobie dużą ilością napojów – zalecane są oczywiście zdrowe napoje, takie jak herbaty ziołowe, woda mineralna (przynajmniej 2 litry dziennie), napary z ziół – szałwii, dziurawca czy melisy. Miłośnicy kakao również mogą pić swój ulubiony napój i tym samym zaopatrywać się w magnez.

Przykładowe menu:

Dzień I

  • Śniadanie: jogurt naturalny, 2 grzanki z chleba pełnoziarnistego z twarożkiem ziarnistym, szczypiorem i rzodkiewką,
  • II śniadanie: 2 orzechy włoskie, 2 kostki gorzkiej czekolady,
  • Obiad: kasza gryczana z gotowanymi brokułami, pstrąg pieczony w folii,
  • Podwieczorek: 250 ml soku z marchwi, 6 obranych migdałów,
  • Kolacja: 2 kromki chleba pełnoziarnistego z pastą tuńczykowo-twarogową, całość oprószona kiełkami pszenicy.

 

Dzień II

  • Śniadanie: jogurt naturalny, Muesli z bananem i suszonymi morelami ą,
  • II śniadanie: sok pomidorowy,
  • Obiad: makaron razowy, surówka z kapusty pekińskiej, cielęcina duszona,
  • Podwieczorek: sałatka z brzoskwini, winogron, orzechów włoskich,
  • Kolacja: 2 kromki chleba graham, łosoś wędzony, surówka z cykorii, kiełków mieszanych z sosem jogurtowym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *