Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta grejpfrutowa

Podstawowym składnikiem diety grejpfrutowej są rzecz jasna grejpfruty, które posiadają wiele zalet, między innymi zawierają dużo witaminy C, są niskokaloryczne, zawierają beta karoten i nie zawierają tłuszczu. Są idealnym sposobem na pozbycie się uczucia głodu, ponieważ zawierają dużo wody i błonnika. Dzięki diecie grejpfrutowej można zrzucić około 4 kilogramów w 2 tygodnie. Należy jednak przestrzegać kilku zasad, aby tego dokonać. Po pierwsze należy jeść posiłki w małych ilościach, a mięsa nie będziemy smażyć, lecz piec bądź gotować. Powinno się również zrezygnować z soli, a także pić dziennie minimum 2 litry wody mineralnej

Przykładowe menu:

Poniedziałek

  • Śniadanie: spół banana, szklanka mleka 2% z miodem i z odrobiną płatków owsianych oraz kukurydzianych.
  • Drugie śniadanie: szklanka soku grapefruitowego bez cukru.
  • Obiad: średni kawałek pieczonego pstrąga, 100g makaronu, pomidor, pół paczki szpinaku (gotowany).
  • Podwieczorek: grapefruit.
  • Kolacja: pół grahamki, średni kawałek rostbefu z rusztu, kilka liści sałaty z winegretem.

 

Wtorek

  • Śniadanie: szklanka soku grejpfrutowego bez cukru, pół grahamki z plasterkiem szynki.
  • Drugie śniadanie: jogurt owocowy z ziarnami zbóż (light).
  • Obiad: kawałek piersi z kurczaka, pół szklanki ryżu z pokrojonym grejpfrutem i łyżeczką oleju, szklanka brokułów z rusztu.
  • Podwieczorek: połówka grapefruita.
  • Kolacja: 2 plasterki szynki, średnia cykoria z dodatkiem oleju i cytryny, 2 małe kromki chleba razowego.

 

Środa

  • Śniadanie: szklanka mleka 2%, 2 kromki pieczywa typu Wasa z polędwicą, papryka.
  • Drugie śniadanie: szklanka kefiru, grapefruit.
  • Obiad: około 100 gram makaronu, 150 g mielonego mięsa drobiowego z sosem z sosem pomidorowym(olej, pomidor, ząbek czosnku).
  • Kolacja: jabłko, grahamka posmarowana serkiem topionym.

 

Czwartek

  • Śniadanie: nic.
  • Drugie śniadanie: pół grapefruita, jogurt owocowy (light).
  • Obiad: pieczona pierś z kurczaka, pół szklanki ryżu, 70 g groszku konserwowego, 2 marchewki (starte, skropione sokiem z cytryny).
  • Kolacja: rzodkiewka, jajko, grahamka.

 

Piątek

  • Śniadanie: szklanka mleka 2% z odrobiną płatków kukurydzianych, pół banana.
  • Drugie śniadanie: szklanka soku grapefruitowego bez cukru.
  • Obiad: niewielki kawałek wołowej polędwicy (usmażona z małą cebulą na odrobinie oleju), pół szklanki makaronu, szklanka brukselki.
  • Podwieczorek: kawa z dodatkiem 2% mleka.
  • Kolacja: hot dog z dodatkiem pomidora i posiekanej cebulki.

 

Sobota

  • Śniadanie: jogurt owocowy (light) z odrobiną musli (bez cukru).
  • Drugie śniadanie: pół grejpfruta, 100 g waniliowego serka.
  • Obiad: kawałek pieczonego chudego mięsa, 2-3 łyżki ryżu polanego oliwą z oliwek, szklanka buraków z łyżeczką śmietany 12%.
  • Podwieczorek: grapefruit / szklanka soku grapefruitowego.
  • Kolacja: niewielki kawałek pieczonej piersi kurczaka, sałatka z 2 cykorii i ćwiartki czerwonego grejpfruta z winegretem.

 

Niedziela

  • Śniadanie: szklanka mleka 2% z odrobiną płatków owsianych.
  • Drugie śniadanie: koktajl z kefiru i soku grapefruitowego ze słodzikiem.
  • Obiad: około 70 g mielonego mięsa drobiowego uduszonego z warzywami (cebula, marchew, pomidor, fasolka szparagowa) na łyżce oleju, 2 gotowane ziemniaki.
  • Podwieczorek: gruszka.
  • Kolacja: 2 kromki chleba typu pumpernikiel, jajko, surówka z czerwonej papryki i ćwiartki grejpfruta z winegretem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *