Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta hollywoodzka

Dieta hollywoodzka jest również znana pod nazwą diety amerykańskiej i została opracowana przez Johana Hempere’a. Stosowały ją między innymi takie gwiazdy jak Marylin Monroe oraz Elizabeth Taylor.

Dieta opiera się na spożywaniu małych ilości kalorii, a także jedzeniu dwóch świeżych ananasów dziennie i picu 2 litrów wody mineralnej. Całość posiłków spożytych w ciągu dnia nie powinna przekraczać 1500 kcal. Dieta hollywoodzka polega głównie na tym, że należy spożywać świeże owoce i warzywa, kiełki, a także chrupkie pieczywo, ryby, chude mięso i nabiał, w tym jogurty naturalne.

Należy zrezygnować z mleka, cukrów, tłuszczów zwierzęcych, białego pieczywa, soli, kawy i alkoholu. Czas trwania diety to 3 tygodnie i dzięki niej można zrzucić około 6 kilogramów. W pierwszym tygodniu należy jeść tylko świeże owoce. Następnie wprowadza się warzywa, produkty zbożowe, nabiał i mięso. Bardzo ważne jest przestrzeganie odstępów między posiłkami. Owoce można spożywać co godzinę, a warzywa i mięso co dwie godziny.

Przykładowe menu:

I śniadanie: pomarańcza, garść dowolnych owoców.

II śniadanie: 2 kromki pieczywa razowego lub pełnoziarnistego (bez masła), 100 g chudego sera białego, kilka łyżek ziaren pszenicy z miodem, jogurtem i orzechami laskowymi.

Obiad: 150 g gotowanego lub duszonego kurczaka, sałatka z pomidora i ogórka, kromka chleba pełnoziarnistego.

Podwieczorek: jogurt naturalny, bądź kefir.

Kolacja: kromka pieczywa razowego lub chrupkiego, plaster chudej wędliny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *