Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta jogurtowa

Dieta jogurtowa trwa 14 dni i jest oparta na spożywaniu lekkich, a przede wszystkim zdrowych posiłków bogatych w witaminy, białko, wapń oraz fosfor. Nie musimy się obawiać tego, że źle wpłynie na nasz organizm. Usprawni bowiem funkcjonowanie układu trawiennego i nie wpłynie negatywnie na nasze samopoczucie. Podstawowym pożywieniem są jogurty naturalne i owocowe. Poza tym można spożywać również warzywa, owoce i pieczywo. Dzięki diecie jogurtowej uwolnimy ciało z toksyn i przyspieszymy materię. Należy spożywać 3 główne posiłki oraz 2 mniejsze w postaci jogurtu z owocami lub warzywami. W trakcie diety powinno się wypijać minimum 1,5 litra wody mineralnej każdego dnia.

Przykładowe menu:

Śniadanie

  • Wariant I:: banan, 150 g owocowego jogurtu z 5 łyżkami muesli.
  • Wariant II: pól grapefruita, kromka chleba z dżemem lub marmoladą, 150 g jogurtu śliwkowego.
  • Wariant III: 2 mandarynki, 150 g truskawkowego jogurtu, 2 łyżki pszennych otrębów.
  • Wariant IV: jabłko, 2 kanapki z szynką drobiową, 150 g naturalnego jogurtu.
  • Wariant V: jabłko, 150 g jogurtu owocowego z łyżką pestek dyni.

 

Obiad

  • Wariant I:: gotowane na parze warzywa (np. marchew, groszek, brokuły, kalafior), szklanka ugotowanego na sypko ryżu polanego naturalnym jogurtem naturalnym i posypanego natką pietruszki.
  • Wariant II: kotlet schabowy (bez panierki), pół szklanki makaronu ugotowanego al dente, duży pomidor pokrojony w plastry z dodatkiem sosu jogurtowego (cztery łyżki naturalnego jogurtu, sól, pieprz, pół łyżeczki bazylii), sałatka z połówki awokado z dodatkiem 50 g owocowego jogurtu 0% tłuszczu.
  • Wariant III: 2 gotowane ziemniaki, niewielki kawałek piersi z kurczaka (smażona na łyżce oliwy), około 250 g gotowanego kalafiora, 150 g naturalnego jogurtu.
  • Wariant IV: 2 gotowane ziemniaki, niewielki kawałek piersi z indyka (smażona na łyżce oliwy), surówka z marchwi i jabłka, około 100 g fasolki szparagowej, 150 g naturalnego jogurtu.
  • Wariant V: 2 gotowane ziemniaki, niewielki kawałek rybnego filetu rybnego (gotowany na parze z różnymi jarzynami), 200 g surówki z białej kapusty z dodatkiem soku cytrynowego, 150 g naturalnego jogurtu.

 

Kolacja

  • Wariant I:: kromka chleba (graham) posmarowanego cienko margaryną, połowa papryki, pomidor, połowa papryki, 150 g jogurtu naturalnego.
  • Wariant II: kromka chleba typu graham, 175 g jogurtu naturalnego z dodatkiem połowy papryki i natką pietruszki.
  • Wariant III: kromka chleba razowego posmarowanego cienko margaryną, 2 kawałki chudego białego sera, 15o g naturalnego jogurtu, pół grapefruita.
  • Wariant IV: pół pomarańczy, 3 kiwi, 50 g naturalnego jogurtu.
  • Wariant V: 100 g twarożku z chudego białego sera z dodatkiem 150 g owocowego jogurtu, sałatka: jajko na twardo, około 100 g gotowanych brokuł, pół papryki, pół małej czerwonej cebuli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *