Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta na dobry humor

Dieta na dobry humor powinna zastąpić objadanie się tuczącymi przekąskami, fast foodami i słodyczami, które zawierają mnóstwo tłuszczu i niezdrowych węglowodanów. Dieta na dobry humor jest programem żywienia, który można stosować szczególnie w okresach, kiedy nasz organizm potrzebuje dużo węglowodanów i tłuszczy, lecz tych zdrowych, między innymi zimą i jesienią.

 

 

Przykładowe menu:

Dzień I

  • Śniadanie: mały, odtłuszczony jogurt naturalny bez dodatku cukru, 1 banan, niewielka mandarynka, 1 mała łyżeczka rodzynek, 1 łyżka stołowa otrębów owsianych,
  • II śniadanie: 1 kawałeczek pieczywa razowego, trzecia część serka do kanapek light o smaku naturalnym, orzech włoski przekrojony na pół,
  • Obiad: kurczak w glazurze z ryżem i brokułami,
  • Podwieczorek: 1 plasterek ananasa, 2 suszone śliwki,
  • Kolacja: sałatka z migdałami.

 

Dzień II

 

  • Śniadanie: kubeczek naturalnego jogurtu bez dodatku cukru wymieszanego z 3 łyżkami stołowymi owocowych muesli i 2 włoskimi orzechami, 1 gruszka,
  • II śniadanie: 1 kawałeczek pieczywa pełnoziarnistego, mała część twarożku chudego, 5 sporej wielkości rzodkiewek, trochę kiełków słonecznika,
  • Obiad: bitki wołowe z kaszą i burakami,
  • Podwieczorek: sałatka: pokrojone 1 średniej wielkości jabłko i dużą mandarynkę należy wymieszać skropić sokiem z cytryny. Połączyć to dokładnie z 1 małą uprażoną na patelni łyżeczką pestek z dyni,
  • Kolacja: 1 kawałeczek pieczywa pełnoziarnistego, 1 ugotowane na miękko lub twardo jajko, 2 cienkie plastry chudej wędliny, połowa średniej wielkości papryki, 1 niewielki ogórek.

 

Dzień III

  • Śniadanie: 1 opakowanie serka light wymieszanego z różnymi ziarnami (150 g), 1 kawałek pumpernikla, 1 suszona figa i morela, 1 mała łyżeczka miodu,
  • II śniadanie: 3 małe kawałeczki grejpfruta, 1 średniej wielkości kiwi, połowa niewielkiej pomarańczy, 2 łyżki stołowe naturalnego jogurtu bez dodatku cukru,
  • Obiad: tuńczyk z warzywami,
  • Podwieczorek: 2 suszone śliwki, 1 plasterek ananasa,
  • Kolacja: sałatka z jajkiem i grzankami.

Dodaj komentarz