Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta odtruwająca

Jej zadaniem jest oczyszczenie ludzkiego organizmu z wszelakich toksyn, które negatywnie wpływają zarówno na nasze zdrowie jak i samopoczucie. Mimo tego, że nasz organizm w miare systematycznie uwalnia szkodliwe toksyny to duża liczba zanieczyszczeń środowiska, niezdrowy tryb życia, stres czy używki powoduje, że jeszcze wiele z nich pozostaje w naszym organiźmie, co nie wpływa na nas pozytywnie. Właśnie przez to opracowano dietę, która bazuje przede wszystkim na białku zwanym cytochromem, który najpierw wyłapuje toksyczne substancje, a następnie przetwarza je. Następnie pewne cząsteczki łączą się z toksyną sprawiając, że rozpuszcza się ona w wodzie, którą wydalamy w postaci moczu, kału, potu. Przyczynia się do odciążenia organów, które naturalnie oczyszczają organizm, a są nimi: wątroba, nerki, układ pokarmowy, a także moczowy. Jeśli zaczynamy źle się czuć, miewać nudności, zawroty czy bóle głowy to znak, że warto zastanowić się nad rozpoczęciem diety odtruwającej nasz organizm. Z pewnoscią udoskonali to prawidłowe funkcjonowanie organizmu przez co zyskamy lepsze samopoczucie.

Przykładowe menu:

I i II dzień

  • I śniadanie: 1 szklanka zielonej herbaty, muesli z dodatkiem jogurtu i owoców (muesli powinno zawierać: 6 łyżek stołowych płatków pszennych i owsianych, 2 łyżki stołowe ziaren słonecznika, 1 łyżka stołowa rodzynek, 1 plaster melona, 1 kiwi, 1 łyżka stołowa orzechów włoskich, jogurt naturalny 2% tłuszczu, 1 łyżka stołowa kiełków słonecznika)
  • II śniadanie: 250 ml soku z grejpfruta, 1 kromka pieczywa pełnoziarnistego posmarowana miodem
  • Obiad: 250 ml soku pomidorowego, 30 g ryżu brązowego, 1 szklanka fasoli szparagowej, 1 żółta papryka, 1 brokuł, 1 marchew, 1 cebula, 1 łyżka stołowa natki pietruszki, 1 łyżka stołowa oliwy z oliwek; (Fasolę i brokuły podgotuj w niewielkiej ilości wody i osącz. W międzyczasie ugotuj ryż i umyj, pokrój pozostałe warzywa. Na patelni rozgrzej oliwę, na której udusisz warzywa pod przykryciem. Pod koniec duszenia posyp solą i pieprzem, a następnie połącz z ryżem i udekoruj posiekaną natką.)
  • Podwieczorek: koktajl z truskawek
  • Kolacja: 1 szklanka herbaty z aronii, sałatka z kuskusem; (3 łyżki stołowe kaszy kuskus, 1 brzoskwinia, 1 pomarańcza, cykoria, 1 łyżka stołowa pestek słonecznika, 1 łyżka stołowa sosu winegret – Kaszę zalej wodą i odczekaj do momentu napęcznienia. Umyj cykorię i pokrój w paski. Obierz i pokrój pomarańcze oraz brzoskwinie. Wszystkie składniki wymieszaj i polej przygotowanym sosem, który zawierać powinien 1 łyżkę stołową oliwy z oliwek, 1 małą łyżeczkę musztardy, 1 małą łyżeczkę octu winnego z dodatkiem soli i cukru. Sałatkę oprósz pestkami słonecznika.)

 

III i IV dzień

  • I śniadanie: 1 szklanka zielonej herbaty, sałatka z owoców; (1 mandarynka, 1 łyżka stołowa pestek z dyni, 1 kiwi, 1 banan, 2 łyżki stołowe kiełków słonecznika)
  • II śniadanie: 250 ml soku wielowarzywnego, surówki z jabłka i marchwi
  • Obiad: 1 szklanka herbaty owocowej, zielona zupa; (1 szklanka fasolki szparagowej, po 1 łyżce stołowej natki pietruszki, margaryny, koperku, 2 ziemniaki, sól i pieprz do smaku według uznania – Obierz i pokrój ziemniaki, fasolkę oczyść, a brokuł podziel na różyczki. Składniki ugotuj, a gdy zmiękną dodaj przyprawy i margarynę. Zupę oprósz natką i koperkiem.)
  • Podwieczorek: 1 pieczone jabłko, cynamon, 1 łyżka stołowa dżemu (Z jabłka należy usunąć gniazda nasiennie, a jego miejsce dodać dżem i szczyptę cynamonu. Jabłko piec w piekarniku rozgrzanym do temperatury 150 stopni przez 15 minut.
  • Kolacja: 1 szklanka herbaty owocowej, sałatka z tofu; (1 żółta papryka, 1 ogórek, 2 cienkie plastry tofu, 2 małe pomidorki, 3 łyżki stołowe kiełków lucerny, 1 por, 2 łyżki stołowe koperku – Warzywa myjemy i kroimy na mniejsze części. Serek tofu dzielimy na kawałki i łączymy go z resztą. Wymieszane składniki polewamy sosem z 1 małej łyżeczki oliwy połączonej z 1 małą łyżeczką octu winnego, słodką papryka, szczyptą soli i 1 małą łyżeczką sosu sojowego. Całość dekorujemy koperkiem i kiełkami.)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *