Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta piękności

Jak można się spodziewać, to dieta głównie dla pań, która gwarantuje poprawę wyglądu skóry i jej wytworów – włosów i paznokci, a także gwarantują doskonały nastrój. Główny trzon diety to warzywa i owoce, które należy jeść w dużych ilościach. Dietę piękności stosuje się przez długi czas, nie należy też z niej rezygnować nawet wtedy, gdy zauważymy już jakieś efekty.

Każdego dnia można przyjmować 1600 kalorii mniej więcej, co będzie dawało nam ubytek około jednego kilograma na tydzień. Owoce i warzywa gwarantują, że nasz organizm będzie miał zapewnione liczne niezbędne składniki odżywcze, mikroelementy.

Przykładowe menu:

Dzień I

  • Śniadanie: krem przygotowany z ryżu i malin, mały jogurt naturalny połączony z płatkami kukurydzianymi, kromka ciemnego pieczywa z cienkim plasterkiem chudej wędliny, jabłko.
  • Obiad: zupa kremowa przygotowana na bazie groszku zielonego, pulpety z mięsa z drobiu, starte buraki, ugotowany ziemniak średniej wielkości, posiekana natka pietruszki, pomidor.
  • Kolacja: sałatka przygotowana z kukurydzy z puszki, makreli wędzonej, 1 niewielkiego pomidora oraz oliwy z oliwek (jako przyprawa), kubek soku buraczanego.

 

Dzień II

  • Śniadanie: sałatka z owoców połączona z twarożkiem chudym, 2 plastry ciemnego pieczywa (może być troszkę przypieczone w tosterze), posmarowane odrobina masła, 2 plasterki cienkie drobiowej wędliny, drobno posiekany szczypiorek.
  • Obiad: Czerwony barszcz z dodatkiem fasolki „Jaś”, 1 naleśnik nadziewany szpinakiem, galaretka, średnia brzoskwinia, posiekane orzechy laskowe.
  • Kolacja: sałatka przygotowana ze średniej wielkości jabłka, puszki tuńczyka, paru orzechów włoskich oraz sałatki zielonej, całość przyprawiona oliwą z oliwek oraz sokiem z cytryny, szklanka soku marchewkowego.

Dzień III

  • Śniadanie: 2 kawałki chleba podpieczone w tosterze, 2 plasterki polędwicy, mały ogórek kwaszony z kiełkami, mały jogurt naturalny z dodatkiem malin.
  • Obiad: zupa z pomidorów z dodatkiem groszku ptysiowego, zapiekanka przygotowana ze świeżych warzyw (najlepiej sezonowych), 1 średniej wielkości gruszka.
  • Kolacja: ryba przygotowana po grecku, surówka przygotowana z kiszonego ogórka oraz cebuli, kubek soku jabłkowego.

 

Dzień IV

  • Śniadanie: 1 łyżka stołowa otrąb owsianych połączona z nasionami słonecznika oraz muesli (z gruszką), kubek kefiru, bułka razowa, cienki plasterek żółtego sera, odrobina papryki i kiełków.
  • Obiad: Ryba zapieczona w folii (może być mintaj), 1 średniej wielkości ugotowany ziemniak, sałatka zielona połączona z nasionami słonecznika i doprawiona sosem winegret, kisiel truskawkowy z dodatkiem jabłek.
  • Kolacja: sałatka: uwędzone mięso drobiowe (może być z kurczaka), fasolka szparagowa, 1 średni pomidor, cebula, wszystko połączone i doprawione sosem winegret, kubek soku z kapusty kiszonej.

 

Dzień V

  • Śniadanie: ryż połączony z czerwonymi porzeczkami oraz maślanką, 2 plastry ciemnego pieczywa, sałatka: 1 średni pomidor, pleśniowy ser, pestki dyni, szpinak, całość doprawiona oliwą z oliwek.
  • Obiad: szaszłyk z mięsa drobiowego, 2 łyżki stołowe ryżu przygotowanego na sypko, marchewka wymieszana z groszkiem, upieczone średniej wielkości jabłko.
  • Kolacja: 2 naleśniki z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym, kubek musu z brzoskwini połączonego z 1 łyżką stołową otrębów owsianych.

 

Dzień VI

  • Śniadanie: jajko ugotowane na miękko, 2 kawałki razowego pieczywa (podpieczonego w tosterze) posmarowane odrobiną masła, jogurt naturalny z kawałkami truskawek.
  • Obiad: chłodnik z jajkiem, filet drobiowy (najlepiej z kurczaka), 2 łyżki stołowe gryczanej kaszy, uduszony lub ugotowany na parze szpinak, 3 średniej wielkości morele, 2 posiekane włoskie orzechy.
  • Kolacja: ryba przygotowana w galarecie, surówka: marchewka, jabłko, nasiona słonecznika, pestki rzeżuchy, całość skropiona sokiem z cytryny, szklanka soku z pomidorów..

 

Dzień VII

  • Śniadanie: bardzo dobrze połączony ze sobą sok z 1 pomidora oraz sok z cytryny, 2 plastry ciemnego pieczywa, chudy twarożek, posiekany szczypiorek.
  • Obiad: drobiowa wątroba z jabłkiem, surówka: kędzierzawa sałatka, dymka, cykoria, całość doprawiona oliwą z oliwek i sokiem z cytryny, 1 średni grejpfrut.
  • Kolacja: sałatka: truskawki, gruszka, orzechy laskowe, pestki dyni, jogurt naturalny, koktajl ogórkowy.

Dodaj komentarz