Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta wodna.

Bardzo ciekawą i wręcz klasyczną dietą jest dieta wodna. Dzięki wodzie jako podstawie diety oczyścimy organizm i nasycimy się, w sumie niewiele jedząc. To doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto chce stracić na wadze.

Należy jednak uważać, żeby cały czas mieć dobre samopoczucie, gdy tylko poczujemy się gorzej, możemy wrócić na jakiś czas do w miarę typowego jadłospisu. Podczas stosowania diety wodnej pijemy oczywiście wodę, dużo, ale nie jednorazowo – co jakiś czas niewielką ilość.

Oprócz picia wody jemy, ale też niewiele, pilnując lekkostrawności spożywanych potraw oraz tego, by nie posiadały one zbyt dużej ilości kalorii. Nie powinny tez mieć dużo cukru bądź różnych tłuszczów. Skoro podstawą diety jest woda, moglibyśmy pić też inne napoje – otóż nie. Słodkie napoje, ze sklepu, zwłaszcza gazowane, są niedopuszczalne. Kawa czarna też nie, natomiast możemy od czasu do czasu stosować kawę zbożową oraz specjalne herbatki oczyszczające. Wybieramy lekkie przekąski, nie jemy żadnych słodyczy, śmieciowych dań z fast foodu itd.

Przykładowe menu:

Zaraz po obudzeniu się: na czczo pij od 1 do 2 szklanek wody połączonej z sokiem z połowy cytryny lub jednodniowym wywarem ziołowym (nie należy pić na siłę).

na czczo pij od 1 do 2 szklanek wody połączonej z sokiem z połowy cytryny lub jednodniowym wywarem ziołowym (nie należy pić na siłę).

I Śniadanie: (wybieramy jedno z poniższych)

  • 0,5 szklanki zbożowej kawy albo ziołowej herbatki, do wyboru: 2 kromki chrupkiego, ciemnego pieczywa posmarowanego odrobiną miodu
  • starte jabłko połączone z muesli
  • sałatka owocowa lub warzywna (najlepsza będzie przygotowana ze świeżych warzyw i owoców, niedobranych z łupki- najlepiej sezonowych)

 

II Śniadanie: 1 butelka wody, która powinna być pita stopniowo.

Obiad: (wybieramy jedno z poniższych)

  • 1 torebka ryżu, ugotowany lub przyrządzony na grillu filet drobiowy (najlepiej z kurczaka lub indyka), sałata zielona przyprawiona oliwą z oliwek
  • Zupa-krem z jarzyn, tj. ze zmiksowanej marchewki, pietruszki, selera, pora, ryżu i brukselki)
  • Sałatka przygotowana z kalafiora, marchewki i fasoli (warzywa mogą być świeże lub ugotowane na parze)

 

Podwieczorek: (wybieramy jedno z poniższych)

  • Mały jogurt naturalny
  • Kefir z dodatkiem truskawek

 

Kolacja: (wybieramy jedno z poniższych)

  • 2 kromki pieczywa, 2 cienkie plasterki chudej wędliny, 1 ogórek lub 1 pomidor, sałatka zielona
  • Pokrojony szpinak i pomidor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *