Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta 1000 kalorii

Zapotrzebowanie na kalorie u każdego z nas jest inne. Zależy głównie od wzrostu i wagi oraz wykonywanej pracy. I tak na przykład osoba pracująca biernie winna zjadać mniej kalorii niż ta pracująca czynnie, ponieważ zużywa mniej energii i siły. Ogólnie przyjmując dzienna porcja dla każdego wynosi około 3000 kalorii. Natomiast stosując dietę 1000 kalorii – poprzez zmniejszanie przyjmowanych kalorii zmuszamy organizm do wykorzystywania tłuszczu. Prowadzi to w efekcie do utraty zbędnych kilogramów, choć można jeść naturalnie do 5 posiłków dziennie. Ważne jednak, by nie przekraczać 1000 kalorii, choć liczenie ich może na początku sprawiać niewielkie problemy.

 

Dieta nie wymaga obrotu o 180° przyzwyczajeń w jedzeniu lecz należy jednak powstrzymać się od zjadania niektórych przekąsek czy produktów, które zawierają ogromną ilość tłuszczu (wszelkiego rodzaju fast foody) . Na uwadze należy mieć niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu: witaminy, minerały czy składniki odżywcze i starać się wpleść jak najwięcej z nich do swojej diety 1000 kalorii. Należy również odłożyć na bok kolorowe i sztuczne soki oraz napoje, a pić codziennie 1,5-2 litrów wody mineralnej. Warto zwrócić uwagę, która z nich zawiera najwięcej minerałów, ponieważ dostarczy nam ona więcej energii i w dodatku orzeźwi.

 

Dieta na początku może sprawiać problemy, gdyż trudno obliczyć ile kalorii mogę zjeść teraz, ile potem? Lecz dla chcącego nic trudnego! Produkty z których będziemy korzystać są tanie i łatwo dostępne. Przygotowanie posiłków również nie wymaga wiele czasu ani specjalnych umiejętności. Jeżeli zdecydujemy się skorzystać z diety 1000 kalorii to musimy liczyć się z odłożeniem na bok wielu potraw, czasem nawet tych, które bardzo nam smakują. Są to między innymi: duże ilości cukru i słodycze, tłuste mięsa, ryby, tłuszcze zwierzęce (smalec, masło – najlepiej wybierać masło roślinne lub w ogóle go nie używać), sól, tłuste wędliny oraz ostre przyprawy. Nie wpływają one najlepiej na nasz organizm – w dodatku go ”zaśmiecają”. Powinniśmy za to wybierać: produkty zbożowe (chleb – najlepiej pełnoziarnisty, płatki owsiane, kasze gryczaną), jajka, chude mleko i jego przetwory (jogurt naturalny bez cukru, ser biały), chude mięso, wędliny i ryby. Dzięki temu poczujemy się zdrowiej, oczyścimy nasz organizm i będziemy mieć więcej energii do życia. Należy jednak zbyt nie przesadzać z ograniczeniem kalorii i długością diety. Zaleca się stosowanie jej do miesiąca. Na pewno po tym czasie zauważymy widoczne zmiany. Odrobina samozaparcia i konsekwencji, a odmienimy swoje życie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *