Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta antycellulitowa

Z problemem cellulitu zmaga się około 90% kobiet powyżej 25 roku życia. Przyczyną powstawania jest głównie nieprawidłowe odżywianie, przejadanie, zastępowanie głównych posiłków słodyczami lub fast foodami jak również nadmierny stres, nieodpowiednia dieta i brak ruchu. Dieta antycellulitowa jest bardzo zdrowa i lekka. Przeznaczona do dłuższego stosowania (nawet kilka lat). Ma ona na celu oczyszczenie organizmu i poprzez to wpłynięcie na skórę od wewnątrz. Cellulit – nazwany pomarańczową skórką uwielbia białe pieczywo, słodzone napoje, sól i każdą wysokoprzetworzoną żywność. Ważnym jest by pić bardzo dużo wody mineralnej, niegazowanej, oraz zielonej herbaty. Witamina C i błonnik to również dobra broń w walce z cellulitem. Należy znaleźć też odpowiednie ćwiczenia na okolice, gdzie cellulit najbardziej nam przeszkadza i ćwiczyć do 30 minut dziennie. Dieta antycellulitowa nie utrudnia codziennego funkcjonowania – nie musimy się głodzić czy liczyć kalorii. Łatwo wprowadzić ją w życie i dostosować się do niej. Jest dobra dla każdego, kto zmaga się z problemem o nazwie: cellulit.

Korzystając z diety należy: wyeliminować ze swojego jadłospisu potrawy ostro przyprawione i tłuste, oraz sól – gdyż zatrzymują one wodę w organizmie, zaprzestać picia kawy i palenia papierosów, jeść mało, a często(4-5 razy dziennie) oraz wybierać produkty lekkostrawne na przykład: ryby, białe mięso, chude sery, ryż, pić przynajmniej około 2 litrów wody mineralnej na co dzień, jeść mnóstwo owoców i warzyw, które zawierają łatwo przyswajalne witaminy i mikroelementy oraz pić zielona herbatę – zwalcza ona tkankę tłuszczową jak również ma działanie podobne do kawy – pobudza. Bardzo dobrym wyjściem jest, gotowanie na parze. Dzięki temu nie utracimy witamin, które podczas zwykłego przysadzania potraw znikają. Najważniejszym z wielu posiłków jest śniadanie, które daje siłę i energię na resztę dnia. Trzeba również jeść dosyć regularnie i w niewielkich ilościach – ponieważ cellulit rośnie w oczach na widok nieregularnych i dużych posiłków. Dieta antycellulitowa pomoże pozbyć się nieprzyjemnie wyglądającej skórki pomarańczowej, jak również pozytywnie wpłynie na naszą sylwetkę. Warto spróbować, na efekty nie trzeba długo czekać.

Dodaj komentarz