Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Dieta antycellulitowa

Z problemem cellulitu zmaga się około 90% kobiet powyżej 25 roku życia. Przyczyną powstawania jest głównie nieprawidłowe odżywianie, przejadanie, zastępowanie głównych posiłków słodyczami lub fast foodami jak również nadmierny stres, nieodpowiednia dieta i brak ruchu. Dieta antycellulitowa jest bardzo zdrowa i lekka. Przeznaczona do dłuższego stosowania (nawet kilka lat). Ma ona na celu oczyszczenie organizmu i poprzez to wpłynięcie na skórę od wewnątrz. Cellulit – nazwany pomarańczową skórką uwielbia białe pieczywo, słodzone napoje, sól i każdą wysokoprzetworzoną żywność. Ważnym jest by pić bardzo dużo wody mineralnej, niegazowanej, oraz zielonej herbaty. Witamina C i błonnik to również dobra broń w walce z cellulitem. Należy znaleźć też odpowiednie ćwiczenia na okolice, gdzie cellulit najbardziej nam przeszkadza i ćwiczyć do 30 minut dziennie. Dieta antycellulitowa nie utrudnia codziennego funkcjonowania – nie musimy się głodzić czy liczyć kalorii. Łatwo wprowadzić ją w życie i dostosować się do niej. Jest dobra dla każdego, kto zmaga się z problemem o nazwie: cellulit.

Korzystając z diety należy: wyeliminować ze swojego jadłospisu potrawy ostro przyprawione i tłuste, oraz sól – gdyż zatrzymują one wodę w organizmie, zaprzestać picia kawy i palenia papierosów, jeść mało, a często(4-5 razy dziennie) oraz wybierać produkty lekkostrawne na przykład: ryby, białe mięso, chude sery, ryż, pić przynajmniej około 2 litrów wody mineralnej na co dzień, jeść mnóstwo owoców i warzyw, które zawierają łatwo przyswajalne witaminy i mikroelementy oraz pić zielona herbatę – zwalcza ona tkankę tłuszczową jak również ma działanie podobne do kawy – pobudza. Bardzo dobrym wyjściem jest, gotowanie na parze. Dzięki temu nie utracimy witamin, które podczas zwykłego przysadzania potraw znikają. Najważniejszym z wielu posiłków jest śniadanie, które daje siłę i energię na resztę dnia. Trzeba również jeść dosyć regularnie i w niewielkich ilościach – ponieważ cellulit rośnie w oczach na widok nieregularnych i dużych posiłków. Dieta antycellulitowa pomoże pozbyć się nieprzyjemnie wyglądającej skórki pomarańczowej, jak również pozytywnie wpłynie na naszą sylwetkę. Warto spróbować, na efekty nie trzeba długo czekać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *