Oddziały szpitalne

Praca zarówno na oddziałach jak i w prywatnych ośrodkach opieki medycznej związana jest ze współpracą czy tez pomocą niesioną pacjentom, którzy zmagają się z przeciwnościami, jakie stawia im ich organizm, czasami More »

Badania na ludziach

Dość popularne staje się także poradnictwo medyczne przeprowadzane na osobach zgłaszających się do ośrodków zdrowia, do lekarza właśnie udajemy się po zaświadczenie o stanie naszego zdrowia czy More »

This is default featured slide 4 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

This is default featured slide 5 title

You can completely customize the featured slides from the theme theme options page. You can also easily hide the slider from certain part of your site like: categories, tags, archives etc. More »

 

Sen dla nastolatków najlepszym źródłem wypoczynku

Sen w wieku dojrzewania jest jednym z najważniejszych aspektów. Przeciętny nastolatek najkrócej powinien spać osiem godzin a najdłużej dziesięć. Jeżeli śpimy krócej niż osiem godzin zdecydowanie czujemy się niewyspani i zmęczeni. Dzieje się tak głównie dlatego że przez osiem godzin człowiek nie jest w stanie się zregenerować i nabrać sił do prawidłowego funkcjonowania.

Natomiast jeżeli organizm ludzki pozostaje w fazie snu dłużej niż dziesięć godzin źle się czuje, jest niewyspany, chociaż spał długo, często jest narażony na migreny i złe samopoczucie w ciągu całego dnia. Dlatego optymalną godziną jest 8 do 10 godzin. Naukowo jest również potwierdzone to że człowiek który pozostaje w fazie osiem do dziesięciu godzin wolniej się starzeje a jego skóra jest napięta i zrelaksowana. Sen to najlepszy przyjaciel kobiety w każdym wieku. Często działa dużo lepiej niż niejeden krem nawilżający. Każda nastolatka musi pamiętać o tym aby przed snem zmyć makijaż ponieważ tylko wtedy skóra może się odpowiednio zrelaksować. Także wyspany nastolatek jest w stanie efektywnie się uczyć. Dzięki temu że się wysypiamy nasz mózg prawidłowo funkcjonuje i nauka przychodzi nam z dużą łatwością. Dlatego właśnie często mówi się o tym że rano człowiek zapamiętuje najwięcej informacji. Do spania trzeba się również odpowiednio przygotować. Najlepszym rozwiązaniem jest sypialnia bez telewizora. Wiele ludzi właśnie na to stawia, aby zrobić sobie specjalny azyl który jest przeznaczony tylko do spania. Niestety nastolatki często mają pokój ze sprzętem elektronicznym. Najlepiej na godzinę przed snem jest wyłączyć cały sprzęt elektroniczny i wywietrzyć pokój. Przed samym snem nie należy się najadać ponieważ ciężko jest usnąć jeżeli człowiek jest najedzony. Ostatni posiłek powinniśmy jeść trzy godziny przed położeniem się spać. Także przed snem powinniśmy wziąć ciepłą ale nie gorącą kąpiel ona pozwoli nam się zrelaksować. Wysiłek fizyczny przed pójściem spać też jest wskazany, dlatego może warto abyś wieczorami zaczęła biegać ?!

Dodaj komentarz